30 Kasım 2008 Pazar

DICK JOL'UN VİCDAN AZABI..


David Beckham ile Hollandalı eski Hakem Dick Jol arasında yaşanan bir diyalog bu aralar İngiltere'de en konuşulan konuların başında geliyor. Hakem Dick Jol yazdığı otobiyografisinde Beckham'a yaptığı bir şakanın kendisini nasıl zor duruma soktuğunu anlattı.
Şampiyonlar Ligi'nde Manchester United ile Dinamo Zagreb maçının hakemi bendim ve bir pozisyonda Manchester lehine bir frikik kararı verdim. Topun başına Beckham geldi. Ancak tüm ısrarlarıma rağmen topu istediğim yere koymadı ve bende Beckham'a ''Güzel Karının sözünü dinlediğin kadar Hakemin de sözünü dinlemelisin'' dedim. Laf ağzımdan çıkar çıkmaz David bana öyle kötü baktı ki inanın kanım dondu ve ne kadar aptalca birşey söylediğimin farkına vardım. Sonrasında frikik gol oldu ve Beckham beni yerin dibine sokan bakışlarına devam etti.
Hollandalı Hakem Beckham çiftinden özür dilediğini ve şakanın kariyeri boyunca yaşadığı en kötü an olarak kalacağını söylüyor.

Hiç yorum yok: