20 Ocak 2009 Salı

KAKA MILANO'DA KALDI

Para kimine gör herşey, kimine gör çok şey, kimine göre ise hiç birşeydir. Milan ve Kaka için hiç bir şey ifade etmedi. Arapların parası Kaka'yı almak için yetmedi. Milan'ın Brezilyalı yıldızı , Manchester City'nin rekor düzeydeki transfer teklifini geri çevirerek, AC Milan'da kalma kararını, bol bol dua ederek aldığını söyledi. Dindar bir Protestan olarak da tanınan 26 yaşındaki Kaka, ''Manchester City'e gitmek, büyük bir projenin başlangıcı olabilirdi ama ben, son günlerde bol bol dua ederek, benim için hangi takımın daha hayırlı olacağını anlamaya çalıştım. Sonuçta burada kalmaya karar verdim'' dedi.
Bu transferin gerçekleşmemesi beni oldukça mutlu etti. Futboldan anlamayan, ne istediklerini bilmeyen bu adamlara birinin dur demesi lazımdı. Craig Bellamy gibi 30 yaşına gelmiş bir oyuncuya 20 milyon Euro bonservis verenlerin futboldan anladıklarından şüphe duyarım. Berlusconi gibi paraya zaafı olan birinin Kaka'yı satmamasına da şaşırdım. Üzüldüğüm nokta ise Mark Hugges'un teknik direktörlük kariyeri... Ne isterse alıyolar. Tabii Kaka'yı alamdılar ama listede bir çok isim var. Hugges City'den ayrılınca eğer daha büyük bir kulübün başına geçmezse oldukça sıkıntı yaşar. Bolluk içinde yüzüyor.

Hiç yorum yok: