14 Mart 2009 Cumartesi

ÜMİT ÖZAT VEDA ETTİ

Ümit Özat futbolu bıraktığını resmen açıkladı. Köln'ün Mönchengladbach'a 4 - 2 yenildiği maçtan önce Rhein Energie Stadı'nda basının karşısına geçen Ümit, gözyaşlarını tutamadı . Maçtan önce taraftara da seslenen Ümit, Rhein Energie tribünlerini de göz yaşlarına boğdu.
İşte Ümit'in taraftara seslenişi:

''Dünyanın en iyi taraftarı size sesleniyorum. Bugüne kadar beni yalnız bırakmayan siz taraftarlarımıza teşekkür ederim. Bugün, ben ve FC Köln için üzücü bir gün oldu. Futbolu Köln forması altında bırakacağımı söylemiştim ve bunu bugün gerçekleştirdim''

Bir ilişki düşünün! karşınızdakini çok aşıksınız, ondan çok hoşlanıyorsunuz ancak elinizde olmayan nedenlerden dolayı ayrılmak zorunda kalıyorsunuz. Ümit'in ki de böyle bir durum işte, üzülmesi normal ama herşeyde olduğu gibi bir yerde bitecekti zaten.

Hiç yorum yok: