29 Nisan 2009 Çarşamba

GERETS MARSILYA'YI BIRAKIYOR

Marsilya şampiyonluğa giderken, teknik direktör Eric Gerets sezon sonu takımdan ayrılacağını açıkladı. Wolfsbourg hariç çalıştırdığı her takımı şampiyon yapmayı başaran Belçikalı, Marsilya'da da bunu başarmak üzere... Gerets ayrılık kararını futbolcularına da söylemiş. Farklı bir yapısı vardır Eric Gerets'in, oyuncularıyla diyaloğu çok iyidir. Galatasaray'dayken bunu görme fırsatı bulmuştuk. Hasan Şaş Malatyaspor'a attığı bir gol sonrası Gerets'e sarılması vardı, iki hafta önce ce Taiwo frikikten attığı gol sonrası Gerets'e öyle bir koştu ki aklıma o an geldi. Gerets'in dün Fransa'da bir radyo programına yaptığı açıklamalardan bir bölümünü Flaying Dutchman'da okudum ve sizlerle paylaşıyorum.

''Umarım taraftarlar futbolculara sahip çıkarlar, aksi halde çok üzülürüm, ama hayat devam ediyor. İstanbul'dan ayrıldığımda işleri yoluna koymayı düşünüyordum. Oradan çok mutlu olmama rağmen, yalnız kaldığımda açıp vakit geçirebileceğim duygularımın ve anılarımın olduğu ufak bir bavulla ayrıldım. Ancak Marsilya'da bu bavulun yeteri kadar büyük olmadığını gördüm. Burada edindiğim tecrübeler o bavula sığmayacak kadar büyük".

Hiç yorum yok: