1 Nisan 2009 Çarşamba

JOSICO SAKAT DEĞİLMİŞ

Fenerbahçe'nin transfer sezonun son gününde kadrosuna kattığı Josico çalışma arkadaşım Mehmet Akçay'a önemli açıklamlar yapmış. İspanyol futbolcunun sakatlığı ile ilgili önemli açıklamlar yapmış. işte o açıklama:

''Benim imza törenim 2-3 saat gecikmenin ardından gerçekleşmişti. Ancak bu belirtildiği gibi benim sakatlığımla alakalı bir gecikme değil, tamamen Villareal kulübüne eksik evrak gönderilmesinden kaynaklanan bir sorundu. Şekip Mosturoğlu’nun neden böyle bir şey söylediğini anlayabilmiş değilim. Tabii ki insanlara da bu olayı böyle lanse ederseniz, bu şekilde düşünmeleri çok normaldir. Tekrarlamak istiyorum, benim kronik bir sakatlığım yok. Ayağımın arka bölgesinde bir sıkıntı hissetmiştim şu an da çok iyiyim. Futbol oynayan herkes de bu tür sorunlar olabilir. Ama ben 18-19 yaşında değilim. Mesela baktığınızda Linderoth da geldiğinden beri oynayamıyor, ancak onun hakkında bu tür şeyler söylenmiyor. Ben çalışmalarımı sürdüreceğim. Takımdaki yerimi almak istiyorum. Selçuk'un arkasında uzun süre yedek kulübesinde bekledim. O yüzden şans bulamadım. Ama insanlar sanki sakatlığım olduğu için oynayamadığımı sanıyor. Biraz öncede söylediğim gibi şu an çok iyiyim."

Kulüpler yabancı futbolcular da dahil bütün oyuncuları kendi resmi yayın organları dışında konuşmasına izin vermiyor. Dolayısıyla başta yabancılar olmak üzere futbolcular dertlerini anlatamıyor. Kulüp yöneticilerinin işlerine gelmediği için bu tür yöntemlere başvuruyorlar. Mehmet arkadaşımı da yaptığı bu röpörtajdan dolayı tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok: