13 Kasım 2009 Cuma

ŞOV YAPMA AHMET EFENDİ

Ankaragücü'nde yaşanan olayları 3 gündür şaşkınlıkla izliyorum. Hikmet Karaman konusuna fazla değinmeyeceğim, haksızdır haklıdır, doğru yada yanlışları vardır. Hepiniz bu adamları iyi tanıyorsunuz. Günü kurtarma peşinde oldukları için yıllardır Anadolu takımları arasında gidip geliyorlar. Ancak Ankaragücü'nde Vassell'e yapılanlar gerçekten ayıp. Böylesine kariyerli bir ismi Türkiye'ye getiriyorsun, hemde Avrupa'da adı duyulmamış bir kulübe Ankaragücüne transfer ediyorsun ve otel ücretini ödeyemediğin için adamı otelden atıyorlar.
İşin içinde Vassel olunca, İngiliz gazeteleri de bu durumu haber yapmış. Ancak Vassell'in bu duruma rağmen açıklamaları çok ilginç. İngiliz futbolcu, ''Ne oluyor bilmiyorum. Bugün bana otelden ayrılmak zorunda olduğum söylendi. Yöneticiler böyle istemiş. Yanlış bir şey mi yaptığımı sordum. Otel yönetimi tahliye isteminin kulüpten geldiğini söyledi. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Yöneticilerle bu konuyu hala konuşmadık. Kalbim burada kalmak ve hayranları için futbol oynamak gerektiğini söylüyor. Ama biri bana bugün bu konuyu açıklar herhalde" diyor. Bütün bu olayların ardından Ankaragücü Başkanı Ahmet Gökçek çıkıyor, ''Hikmet hocanın Ankaraspor ve buradan nasıl ayrıldığını anlatmak bana yakışmaz'' diyor. Ahmet efendi senin oraya nasıl başkan olduğunu anlatmakta biz yakışmaz. Basın önünde şov yapacağınıza, önce Vassell'in otel parasını ödeyin.

Hiç yorum yok: