16 Temmuz 2010 Cuma

DÖNÜŞ VE GALATASARAY

2008 Kasımında büyük bir heyecanla girmiştim blog dünyasına. Xavi'nin attığı nefis paslardan esinlenerek ismini de Derinpas olmasını uygun görmüştüm. Bir çok konuda görüş belirtme fırsatım oldu. Ancak Süper lig ve Dünya Kupası derken, blogu oldukça ihmal ettik. Bu sabah blog dünyasına yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. İlk olarakta yukarıdaki fotoğraftan başlamak istedim. Galatasaray'ın resmi internet sitesinde dünkü Homberg maçından bir kare. Mehmet Battal ve Arda. İkisi arasında büyük bir boy farkı var ama yeni sezonda ikisinden de beklentiler yüksek. Arda ve Mehmet'ten Galatasaray'ın transfer politikasına bağlamak istiyorum. Şuana kadar Musa Çağıran, Ali Turan, Mehmet Battal, Serdar Özkan ve Çağlar Birinci ile yabancı oyuncu olarak Lorik Cana alındı. Cana'yı ayrı bir yere koyacak olursak, diğer 5 futbolcu da ilk 11'de oynayacak kapasiteye sahip. Ancak Baros'tan dolayı Mehmet'in yedek kalacak. Ancak Elano takımda kalsa bile, orta sahaya en az 1 oyuncu daha şart. Galatasaray taraftarı şundan emin olabilirki, şuan eldeki kadro bile geçen sezonki takımı aratmaz.

Hiç yorum yok: